Lun Fix
Koszyk
Zamknij
Pokračovat v nákupu ZAMAWIAM
Zboží celkem: 0,00 Kč
Ulubione produkty
Lista ulubionych jest pusta.

Wybierz coś dla siebie z naszej aktualnej oferty lub zaloguj się, aby przywrócić dodane produkty do listy z poprzedniej sesji.

Hledat
Menu
Předpisy

§ 1 Úvodní ustanovení

Internetový obchod Lun Fix, dostupný na internetové adrese lunfix.pl, provozuje společnost LUN FIX SP. Z O. O. se sídlem v Lesznowole, ulice Gminna 15, PSČ 05-506, společnost zapsaná do Národního soudního rejstříku 14. obchodním oddělením Národního soudního rejstříku se sídlem v Lesznowole.
Okresní soud pro Varšavu pod číslem KRS 0000743401, se základním kapitálem 5 000 PLN, NIP 1231407328, REGON 380950968.
2. Tyto obchodní podmínky jsou určeny jak spotřebitelům, tak i
Podnikatelé využívající Obchod a definuje pravidla pro používání Internetového obchodu, jakož i pravidla a postup pro uzavírání smluv o prodeji na dálku se Zákazníkem prostřednictvím Obchodu.

§ 2 Definice

Spotřebitel - fyzická osoba, která uzavírá s prodávajícím smlouvu v rámci obchodu, jejíž
předmět přímo nesouvisí s její ekonomickou nebo profesní činností.

Prodejce - LUN FIX SP. Z O. O se sídlem v Lesznowole na ulici Gminna 15, PSČ 05-506, Národní soudní rejstřík při XIV. hospodářském oddělení Národního soudního rejstříku u Okresního soudu pro Varšavu pod číslem KRS 0000743401, se základním kapitálem 5 000 PLN, NIP 1231407328, REGON 380950968.
Zákazník - jakýkoli subjekt, který nakupuje prostřednictvím obchodu.

Podnikatel - fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, jíž zvláštní zákon přiznává způsobilost k právním úkonům, podnikající vlastním jménem, která používá Obchod.
Obchod - internetový obchod provozovaný prodávajícím pod internetovou adresou lunfix.pl.

Smlouva uzavřená na dálku - smlouva uzavřená se zákazníkem prostřednictvím organizovaného systému uzavírání smluv na dálku (v rámci obchodu), bez současné fyzické přítomnosti stran, s výhradním použitím jednoho nebo více prostředků. komunikace na dálku až do uzavření smlouvy včetně. Obchodní
podmínky - tato pravidla a předpisy obchodu.

Objednávka - projev vůle zákazníka učiněný prostřednictvím objednávkového formuláře,
jehož cílem je přímé uzavření kupní smlouvy na výrobek nebo výrobky s prodávajícím.

Účet - účet zákazníka v obchodě, ve kterém jsou uloženy údaje poskytnuté zákazníkem a informace o objednávkách, které zákazník v obchodě učinil.
Registrační formulář - formulář pro vytvoření účtu, který je k dispozici v obchodě.

Objednávkový formulář - interaktivní formulář dostupný v Obchodě, který umožňuje Objednateli zadat Objednávku, zejména přidáním Produktů do Košíku a upřesněním podmínek Kupní smlouvy, včetně způsobu doručení a platby.
Košík - prvek softwaru obchodu, ve kterém můžete vidět vybrané položky.
Produkty zákazníka, které mají být zakoupeny, a je možné určit a upravit podrobnosti objednávky, zejména množství produktů.
Produkt - movitá věc/služba dostupná v Obchodě, která je předmětem Kupní smlouvy mezi Zákazníkem a Prodávajícím.
Kupní smlouva - smlouva o prodeji výrobku uzavřená nebo uzavřená mezi zákazníkem a prodávajícím prostřednictvím internetového obchodu. Smlouvou
V souladu s vlastnostmi výrobku se kupní smlouvou rozumí také smlouva o poskytování služeb a smlouva o dílo.

§ 3 Kontakt s obchodem

Adresa prodávajícího: Gminna 15, PSČ 05-506.

E-mailová adresa prodávajícího: sklep@lunfix.pl Telefonní číslo prodávajícího: +48 22 230 2249
Číslo bankovního účtu prodávajícího 67 1140 1977 0000 3502 7900 1007.

Zákazník může s prodávajícím komunikovat na adresách a telefonních číslech uvedených v tomto odstavci.
Zákazník může s prodávajícím komunikovat telefonicky v době od 8:00 do 16:00 hodin.

§ 4 Technické požadavky

K používání Obchodu, včetně prohlížení sortimentu Obchodu a objednávání

Produktů, jsou nezbytné následující údaje:

koncové zařízení s přístupem k internetu a webovým prohlížečem, například moderní počítač nebo chytrý telefon, nejlépe s prohlížečem Chrome. Pro správnou funkci jsou vyžadovány nejnovější verze webového prohlížeče.
aktivní účet elektronické pošty (e-mail),
povoleny soubory cookie,

§ 5 Obecné informace

Prodávající v maximálním zákonem povoleném rozsahu neodpovídá za jakékoli poruchy, včetně přerušení provozu Obchodu způsobené vyšší mocí, neoprávněným jednáním třetích osob nebo nekompatibilitou Obchodu s technickou infrastrukturou Zákazníka.
Procházení sortimentu obchodu nevyžaduje vytvoření účtu. Zadávání objednávek Zákazníkem na Produkty ze sortimentu Obchodu je možné buď po vytvoření Účtu v souladu s ustanovením § 6 Obchodních podmínek, nebo poskytnutím nezbytných osobních a adresních údajů, které umožní vyřízení Objednávky bez vytvoření Účtu.
Ceny uvedené v obchodě jsou uvedeny v polských zlotých a jedná se o hrubé ceny
(včetně DPH).

Konečná (konečná) částka, kterou má Zákazník zaplatit, se skládá z ceny za Produkt. a náklady na dodání (včetně dopravy, doručení a poštovného), o kterých je Zákazník informován na stránkách Obchodu při zadávání Objednávky, včetně.
také v okamžiku, kdy vyjádříte své přání být vázán kupní smlouvou.

V případě smlouvy, která se vztahuje na předplatné nebo poskytování služeb po určitou dobu.
neurčitá konečná (konečná) cena je celková cena včetně všech plateb za zúčtovací
období.

Pokud povaha předmětu Smlouvy neumožňuje přiměřeně předem vypočítat konečnou
(finální) cenu, informace o způsobu, jakým byla cena
budou vypočítány, stejně jako poplatky za dopravu, doručení, poštovní služby a další náklady, budou uvedeny v Obchodě v popisu Produktu.

§ 6 Vytvoření účtu v obchodě

Chcete-li si v obchodě založit účet, musíte vyplnit registrační formulář. Je nutné poskytnutí následujících údajů: jméno objednatele, adresa pro doručení, adresa

pro fakturaci, e-mailovou adresu, telefonní číslo.
Podnikatelé, kteří si přejí získat fakturu s DPH, musí uvést DIČ nejpozději při zadávání objednávky, a to vyplněním příslušného pole v objednávkovém formuláři.
Vytvoření účtu v obchodě je zdarma.

Přihlášení k účtu se provádí zadáním přihlašovacího jména a hesla, které byly stanoveny v
registračním formuláři.

Zákazník může účet kdykoli zrušit bez udání důvodu a bez jakýchkoli poplatků, a to zasláním žádosti na adresu společnosti.
prodávajícího, zejména e-mailem nebo písemně na adresy uvedené v § 3.

§ 7 Zásady objednávání

Pro zadání objednávky je nutné:

přihlásit se do obchodu (nepovinné);
vyberte produkt, který je předmětem objednávky, a klikněte na tlačítko
"Přidat do košíku" (nebo obdobný příkaz);
přihlaste se nebo použijte možnost zadat objednávku bez registrace;
pokud jste se rozhodli zadat Objednávku bez registrace, vyplňte
Objednávkový formulář zadáním údajů o příjemci Objednávky a
adresu, na kterou má být Produkt doručen, vyberte typ zásilky (způsob doručení
Produktu), zadejte fakturační údaje, pokud se liší od údajů příjemce Objednávky,
klikněte na tlačítko " Objednat a z a p l a t i t " a potvrďte objednávku. Potvrzení objednávky kliknutím na odkaz
zaslaný e-mailem není vyžadován.
zvolit jeden z dostupných způsobů platby a v závislosti na způsobu platby zaplatit za objednávku ve stanovené lhůtě, s výhradou § 8 bodu 3.

§ 8 Nabízené způsoby doručení a platby

Zákazník může využít následující způsoby doručení nebo vyzvednutí objednaného výrobku:
Doručení kurýrem,
na dobírku,
doručení do balíkomatu Inpost,
dodávka palet,

vlastní dodávka obchodu.

Osobní odběr je možný na adrese: Lesznowola ul. Gminna 15.

Zákazník může použít následující platební metody:

platba při dodání
dobírka
platba bankovním převodem na účet prodávajícího.
elektronické platby
platba platební kartou (Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro).
Poskytovatelem online platebních služeb je společnost Blue Media S.A.

Podrobné informace o způsobech doručení a přijímaných platebních metodách naleznete na stránkách obchodu.

§ 9 Plnění kupní smlouvy

K uzavření kupní smlouvy mezi zákazníkem a prodávajícím dochází poté, co zákazník učiní objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře v internetovém obchodě v souladu s § 7 obchodních podmínek.
Po odeslání Objednávky Prodávající neprodleně potvrdí její přijetí prostřednictvím systémové e-mailové zprávy a současně přijme Objednávku k vyřízení. Potvrzení přijetí Objednávky a její přijetí k vyřízení je provedeno tak, že Prodávající zašle Zákazníkovi příslušnou e-mailovou zprávu na e-mailovou adresu uvedenou ve
při zadávání Objednávky na e-mailovou adresu Zákazníka, která obsahuje alespoň prohlášení Prodávajícího o přijetí Objednávky a jejím přijetí k plnění a potvrzení o uzavření Kupní smlouvy. Jakmile Zákazník obdrží výše uvedený e-mail, je Kupní smlouva mezi Zákazníkem a Prodávajícím uzavřena.
Pokud se zákazník rozhodne:

elektronickou platbu nebo platbu platební kartou, je Zákazník povinen
provést platbu na konci objednávkového procesu prostřednictvím objednávkového
formuláře - jinak bude objednávka zrušena.
platbu při dodání, je zákazník povinen provést platbu při dodání.
platba v hotovosti při osobním odběru zásilky, zákazník je povinen provést platbu při převzetí zásilky.
platba klasickým bankovním převodem musí být provedena do 7 pracovních dnů.

platba za objednávku s fakturou s odloženou platbou DPH - jak je uvedeno na faktuře.
Pokud si Zákazník zvolil jiný způsob dodání než osobní odběr, Prodávající odešle Produkt ve lhůtě uvedené v jeho popisu (s výhradou odstavce 5).
tohoto odstavce), a to způsobem, který si Zákazník zvolil při zadávání Objednávky.

Pokud jsou objednány produkty s různými dodacími lhůtami, je datem dodání nejdelší uvedené datum.
Počátek lhůty pro dodání Produktu Zákazníkovi se počítá následovně:

Pokud si zákazník zvolí platbu bankovním převodem, platba
elektronicky nebo platební kartou - od data připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Pokud si Zákazník zvolí způsob platby na dobírku - ode dne uzavření Kupní smlouvy,
Pokud se zákazník rozhodne pro osobní odběr, bude výrobek připraven k vyzvednutí zákazníkem v den uvedený v popisu v ý r o b k u . O připravenosti Produktu k vyzvednutí bude Zákazník Prodávajícím dodatečně informován
zasláním e-mailu na e-mailovou adresu zákazníka uvedenou v průběhu procesu objednávání.
V případě objednávky produktů s různými daty připravenosti k odběru je datem
připravenosti k odběru nejdelší uvedené datum.

Počátek lhůty, po kterou má být výrobek připraven k vyzvednutí zákazníkem, se počítá
takto:

Pokud si zákazník zvolí platbu bankovním převodem, platba
elektronicky nebo platební kartou - od data připsání částky na bankovní účet prodávajícího. Pokud si zákazník zvolí způsob platby na dobírku - ode dne uzavření kupní smlouvy.
Dodávka výrobku probíhá výhradně v Polsku a Evropské unii.

Dodání Produktu Zákazníkovi je zpoplatněno, pokud Kupní smlouva nestanoví jinak.
v opačném případě. Náklady na dodání Výrobku (včetně dopravy, dodání a poštovného) jsou Zákazníkovi uvedeny na stránkách Internetového obchodu v záložce.
"Náklady na dodání" a při podání Objednávky, včetně okamžiku, kdy Zákazník vyjádří své
přání být vázán Kupní smlouvou.

Osobní odběr výrobku zákazníkem je bezplatný.

§ 10 Právo na odstoupení od smlouvy

Spotřebitel může od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.

Lhůta uvedená v odstavci 1 začíná běžet od doručení výrobku spotřebiteli nebo osobě určené spotřebitelem, která není dopravcem.
V případě smlouvy, která zahrnuje více výrobků, které jsou dodávány samostatně, po dávkách nebo částech, běží lhůta uvedená v odstavci 1 od dodání poslední položky, dávky nebo části.
V případě smlouvy, která spočívá v pravidelném dodávání výrobků po stanovenou dobu (předplatné), běží lhůta uvedená v odstavci 1 od převzetí první položky.
Spotřebitel může od smlouvy odstoupit podáním prohlášení o odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od Smlouvy postačí zaslat prostřednictvím
prohlášení spotřebitele před uplynutím této lhůty.

Prohlášení lze zaslat na e-mailovou adresu prodávajícího nebo zasláním na adresu vyjádření na internetových stránkách prodávajícího - kontaktní údaje prodávajícího jsou uvedeny v § 3. Vyjádření může být učiněno i na formuláři, jehož
vzor je připojen jako příloha č. 1 k tomuto nařízení a příloha k zákonu ze dne 30. května
2014 o právech spotřebitelů, ale není to povinné.

Pokud spotřebitel zasílá výpis elektronicky,
Prodávající neprodleně zašle spotřebiteli na jím uvedenou e-mailovou adresu potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
Účinky odstoupení od dohody:

V případě odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se smlouva považuje za neuzavřenou.
V případě odstoupení od Smlouvy vrátí Prodávající Spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od Smlouvy, všechny platby uhrazené Spotřebitelem, včetně nákladů na dodání věci, s výjimkou dodatečných nákladů na
vyplývající ze způsobu dodání zvoleného Spotřebitelem, který je jiný než
nejlevnější obvyklý způsob dodání nabízený Prodávajícím.
Prodávající vrátí platbu stejnými platebními metodami, které spotřebitel použil
při původní transakci, pokud
toto řešení není technicky proveditelné, přičemž v takovém případě prodávající

provede refundaci na číslo účtu. Vrácení peněz nebude pro zákazníka znamenat žádné náklady.
Prodávající může zadržet náhradu, dokud neobdrží výrobek zpět nebo dokud mu nebude předložen doklad o vrácení, podle toho, která událost nastane dříve.
Spotřebitel by měl výrobek zaslat zpět na adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícího informoval o odstoupení od smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud Spotřebitel zašle výrobek zpět před uplynutím 14denní lhůty.
Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Výrobku, včetně nákladů na vrácení Výrobku, pokud Výrobek vzhledem k jeho povaze nemohl být vrácen poštou obvyklým způsobem.
Spotřebitel je odpovědný pouze za snížení hodnoty výrobku v důsledku použití výrobku jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a fungování výrobku.
Pokud vzhledem k povaze Výrobku není možné jej zaslat zpět obvyklou kurýrní službou, budou informace o této skutečnosti, stejně jako náklady na vrácení Výrobku, uvedeny v popisu Výrobku v Obchodě.
Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku se na spotřebitele v souvislosti s touto smlouvou nevztahuje:
kde předmětem plnění je neprefabrikovaný předmět,
vyrobený podle specifikací spotřebitele nebo podle jeho individuálních potřeb,
pokud je předmětem plnění věc dodaná v uzavřeném obalu, který nelze po otevření ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit, pokud byl obal uzavřen.
otevřena po doručení,
pokud je předmětem plnění předmět podléhající rychlé zkáze nebo předmět s krátkou dobou trvanlivosti,
za poskytnutí služby, pokud prodávající provedl službu v plném rozsahu s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před provedením služby prodávajícím informován, že po provedení služby prodávajícím ztrácí právo na odstoupení od smlouvy,
u nichž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy,
kdy předmět plnění tvoří věci, které jsou svou povahou po dodání
neoddělitelné od jiných věcí,
v níž jsou předmětem plnění alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit,

pokud jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodané v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen,
na dodávku novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném,
za dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na h m o t n é m nosiči, pokud bylo plnění zahájeno s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl spotřebitel informován
prodávajícího o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy,

§ 11 Reklamace a záruka

Kupní smlouva se vztahuje na nové produkty.

V případě vady zboží zakoupeného u prodávajícího má zákazník právo uplatnit reklamaci na
základě ustanovení občanského zákoníku o záruce.
Reklamace musí být podána písemně nebo e-mailem na adresy prodávajícího uvedené v
těchto obchodních podmínkách. Délka záruky je 2 roky.
V reklamaci je vhodné uvést mimo jiné stručný popis vady, okolnosti (včetně data), za kterých se vada vyskytla, údaje o zákazníkovi, který reklamaci uplatňuje, a požadavek zákazníka v souvislosti s vadou zboží.
Prodávající je povinen na žádost o reklamaci odpovědět neprodleně, nejpozději do 14
dnů, a pokud tak v této lhůtě neučiní, považuje se žádost zákazníka za vyřízenou.
to považoval za oprávněné.

Zboží zaslané zpět v rámci reklamačního řízení by mělo být zasláno na adresu uvedenou v reklamačním protokolu.
§ 3 tohoto řádu.

Pokud byla na výrobek poskytnuta záruka, informace o záruce a jejím obsahu budou uvedeny v popisu výrobku v obchodě.

 

§ 12 Mimosoudní řízení o stížnostech a opravných prostředcích

Podrobné informace týkající se možnosti spotřebitele využít
mimosoudní postupy pro podávání stížností a zjednávání nápravy, jakož i pravidla přístupu
k těmto postupům, jsou k dispozici na těchto místech a internetových stránkách

okresní (obecní) spotřebitelské ombudsmany, společenské organizace, mezi jejichž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele, vojvodské inspektoráty obchodní inspekce a na těchto internetových adresách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php a http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
Spotřebitel má k dispozici následující příklady mimosoudních postupů pro podávání stížností a zjednávání nápravy:
Spotřebitel je oprávněn obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud uvedený v článku 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, položka 148, ve znění pozdějších předpisů) s návrhem, aby
řešení sporu vyplývajícího ze smlouvy uzavřené s prodávajícím.

Spotřebitel je oprávněn požádat zemského inspektora obchodní inspekce podle článku 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci (Sbírka zákonů z roku 2014, položka 148, v platném znění) o zahájení zprostředkovatelského řízení za účelem smírného řešení sporu mezi spotřebitelem a spotřebitelem.
Prodejce.

Spotřebitel může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi ním a prodávajícím, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) úřadu.
spotřebitelský ombudsman nebo společenská organizace, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitelů (např. Federace spotřebitelů, Sdružení polských spotřebitelů).

§ 13 Osobní údaje v internetovém obchodě

Správcem osobních údajů zákazníků shromážděných prostřednictvím internetového obchodu je prodávající.
Osobní údaje zákazníků, které správce shromažďuje prostřednictvím internetového obchodu, jsou shromažďovány za účelem plnění kupní smlouvy, a pokud s tím zákazník souhlasí, také pro marketingové účely.
Příjemci osobních údajů zákazníků internetového obchodu mohou být: Pro zákazníka, který využívá způsob doručení v internetovém obchodě.
poštou nebo kurýrní službou, zpřístupní Správce shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému dopravci nebo zprostředkovateli, který zásilku jménem Správce provádí.

V případě Zákazníka, který v Internetovém obchodě používá elektronickou nebo kreditní platební metodu, Správce zpřístupní shromážděné osobní údaje Zákazníka vybranému subjektu, který v Internetovém obchodě provádí výše uvedené platby.
Zákazník má právo na přístup ke svým údajům a na jejich opravu.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, avšak při neposkytnutí údajů uvedených ve formuláři
Úprava osobních údajů nezbytných pro uzavření kupní smlouvy má za následek nemožnost
uzavřít kupní smlouvu.

§ 14 Sbírka stanovisek

1.1 Zákazník obchodu může dobrovolně a bezplatně poskytnout zpětnou vazbu. týkající se nákupů v internetovém obchodě. Předmětem posudku může být také
hodnocení, fotografie nebo recenze výrobku zakoupeného v i n t e r n e t o v é m obchodě...,

Po nákupu v internetovém obchodě zašle prodávající zákazníkovi e-mail s žádostí o vyjádření názoru a odkazem na online formulář pro jeho odeslání - online formulář umožňuje odpovědět na otázky prodávajícího ohledně nákupu, ohodnotit jej, přidat popis názoru a fotografii zakoupeného produktu. Pokud po obdržení zboží neposkytnete zpětnou vazbu
první výzvy k poskytnutí zpětné vazby Prodávající zašle výzvu znovu..,

Stanovisko může poskytnout pouze zákazník, který provedl nákup v internetovém obchodě prodávajícího,
Recenze zaslané zákazníkem jsou prodávajícím zveřejněny v internetovém
obchodě a na vizitce TrustMate.io,

Podání stanoviska nesmí být zákazníkem použito k nezákonným činnostem, zejména k činnostem představujícím nekalou soutěž vůči prodávajícímu nebo k činnostem porušujícím osobnostní práva, práva duševního vlastnictví nebo jiná práva prodávajícího nebo třetích osob,
Recenze může být vydána pouze na produkty skutečně zakoupené v internetovém
obchodě prodávajícího. Je zakázáno uzavírat fiktivní/předstírané smlouvy.
Prodávající není oprávněn vydat stanovisko. Prodávající sám ani jeho zaměstnanci, bez ohledu na jejich pracovní zařazení, nesmí být autorem stanoviska...,
Odeslanou recenzi může její autor kdykoli odstranit.

§ 15 Závěrečná ustanovení

Smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu se uzavírají v polském jazyce.

Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky ze závažných důvodů změnit. důvody, tj.: změny právních předpisů, změny ve způsobech platby a doručování - v rozsahu, v jakém tyto změny ovlivňují provádění ustanovení těchto obchodních podmínek. Prodávající je povinen informovat zákazníka o každé změně nejméně 7 dní předem.
Ve věcech, které nejsou upraveny tímto jednacím řádem, se použijí následující ustanovení
všeobecně platná ustanovení polského práva, zejména: Občanský zákoník, zákon o poskytování elektronických služeb, zákon o právech spotřebitelů, zákon o ochraně osobních údajů.
Zákazník má právo využít mimosoudních postupů pro podávání stížností a z j e d n á v á n í n á p r a v y . Za tímto účelem může podat stížnost prostřednictvím online platformy EU pro řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Holder nahoru
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper.pl