Vrácení zboží a stížnosti

Stížnosti 

Jak postupovat?

  1. Můžete kontaktovat naši kancelář zákaznických služeb a vyzvedneme znehodncené zboží. 
  2. Vytvořte formulář a přiložte jej k zásilce. Doklad by měl obsahovat tyto údaje: jméno a příjmení, e-mailovou nebo korespondenční adresu, telefonní číslo, čísla výrobku, důvod žádosti, datum nákupu a vyskytnutí vady.

    Vraťte výrobek spolu s veškerým příslušenstvím a kopií nákupní faktury na adresu:

    Lun Fix Sp. z o.
    Gminna 15
    05-506 Lesznowola
  3. Kancelář má 14 pracovních dnů na rozhodnutí. Zavoláme Vám nebo napíšeme email. 

Vracení zboží

Máte 30 dnů na odstoupení od smlouvy. Prostě vraťte zboží s vyplněným formulářem na naši adresu:

Lun Fix Sp. z o.
Gminna 15
05-506 Lesznowola

Přiložte také veškeré příslušenství, které jste obdrželi s vráceným produktem (produkty) a účtem nebo fakturou. Peníze vrátíme během 14 pracovních dnů. Neodebíráme balíky na dobírku.

pixel