Obchodní podmínky internetového obchodu Lun Fix
- Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
- Tyto obchodní podmínky (dále "obchodní podmínky") stanoví podmínky pro používání internetového obchodu společnosti Lun Fix, který je provozován na adrese www https://lunfix.cz.
- Vlastníkem obchodu je společnost Lun Fix Sp. z o.o. se sídlem: Gminna 15, 05-506 Lesznowola, Polsko, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Národním soudním rejstříkem pod číslem KRS: 0000743401, NIP: 1231407328, REGON: 380950968, DIČ: CZ686803904 (dále "Prodávající").
- Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:
adresa: Gminna 15, 05-506 Lesznowola
e-mail: sklep@lunfix.pl
telefonní číslo: +48 22 230 2249 (telefonní hodiny zákaznického servisu viz záložka Kontakt).
Kontaktní údaje pro komunikaci s orgány členských států EU, Evropskou komisí, Radou pro digitální služby: sklep@lunfix.pl. Komunikace může probíhat v polštině a angličtině. - Technické požadavky
- Pro používání obchodu je nutné mít:
- počítač nebo jiné zařízení s webovým prohlížečem;
- Přístup k internetu;
- aktivní e-mailová adresa.
- Osobní údaje
- Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
- Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob, které používají webové stránky obchodu, si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
- Uzavření kupní smlouvy, účet zákazníka
- Obchod umožňuje nákup zboží (dále "zboží"), které je vystaveno na webových stránkách obchodu, ve dvou režimech:
- bez registrace;
- s vytvořením účtu v obchodě.
- V obou případech je pro podání objednávky nutné provést výběr Zboží v Obchodě, přidat je do "Košíku" pomocí příslušného tlačítka a pokračovat v objednávkovém procesu výběrem příslušných možností (doručení a způsobu platby).
- Informace o produktech v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku v souladu s podmínkami Obchodních podmínek.
- Pro zadání objednávky je nutné vyplnit všechny požadované údaje v formuláři, které jsou nezbytné pro uzavření smlouvy, a případně (na žádost zákazníka) také údaje pro vystavení faktury s DPH.
- Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále "účet"), je registrace jednorázová a základem pro následné přihlášení je e-mailová adresa a heslo, které si zákazník zvolil. Podrobnosti o digitální službě Účet poskytované Prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje zákazníkovi přihlásit se k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo uživatelského účtu Google. Po přihlášení k Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
- Zákazník může svůj účet kdykoli zrušit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete zrušení účtu na e-mailovou adresu: sklep@lunfix.pl.
- Potvrzení objednávky zákazníkem pomocí tlačítka "Koupit a zaplatit" (nebo jiného ekvivalentního znění) znamená:
- učinění nabídky Prodávajícímu na koupi Zboží v souladu s možnostmi vybranými v objednávce a v souladu s těmito Obchodními podmínkami,
- převzetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na dodání.
- K uzavření kupní smlouvy (dále "smlouva") dochází okamžikem přijetí objednávky k plnění (akceptace nabídky zákazníka), o čemž prodávající informuje prostřednictvím e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky k plnění.
- Pokud není možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem již dříve uhrazena a není možné ji vyřídit, vrátí prodávající zákazníkovi neprodleně provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky).
- Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
- Obchod neodpovídá za nedodání nebo zpoždění dodání objednávky, které vzniklo v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou dodací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro objednávku.
- Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy údaje vzbuzují oprávněné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
- Ceny a způsoby platby
- Ceny Zboží jsou uvedeny v českých korunách (kč) a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
- Náklady na dodání Zboží jsou uvedeny samostatně v košíku Obchodu v závislosti na způsobu dodání, který si zákazník zvolil.
- Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách obchodu v části "Formy platby" a jsou zákazníkovi zobrazeny ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
- Obchod nabízí následující platební metody:
- tradiční bankovní převod na účet prodávajícího.
- rychlý elektronický převod - prostřednictvím platební platformy PayU
- platba kartou: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
- dobírka
- platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru ve stacionárním obchodě.
- Pokud si zákazník zvolil platbu prostým bankovním převodem, měla by být platba za objednávku provedena do 7 dnů od jejího podání. Není-li platba ve výše uvedené lhůtě provedena, má se za to, že smlouva nebyla uzavřena. Předchozí věta neplatí, pokud prodávající nabízí zákazníkům odloženou platbu/platbu ve splátkách prostřednictvím externího partnera.
- Dodání zboží
- Dodání Zboží se uskuteční podle volby zákazníka:
- prostřednictvím kurýrní služby
- vlastní dopravou
Zákazník si může objednávku také vyzvednout osobně
- S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za vyřízenou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (svěření přepravci nabízejícímu přepravní služby). Přesné datum skutečného doručení určuje dopravce.
- Zboží je prodávajícím odesíláno do 2 pracovních dnů, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
- Prodávající standardně vyřizuje objednávky na území Polské republiky za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách obchodu v části "Doba dodání a náklady". Zasílání do zahraničí je možné za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách Obchodu nebo nákladů individuálně dohodnutých se zákazníkem.
- Odstoupení od smlouvy
- Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem ve smyslu § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dále "privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 30 dnů od jeho převzetí, a to bez uvedení důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby zákazník zaslal prohlášení ve výše uvedené lhůtě:
- elektronicky na: sklep@lunfix.pl nebo
- písemně na tuto adresu: Gminna 15, 05-506 Lesznowola.
- Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru, který je k dispozici zde, použití vzoru není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailem potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
- Poté by měl zákazník do dalších 14 dnů vrátit vrácené Zboží na vlastní náklady na poštovní adresu Gminna 15, o5-506 Lesznowola.
- Prodejce vrátí zákazníkovi peníze neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy:
- cenu Zboží;
- náklady na původní přepravu Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení nabízeného Obchodem.
- Prodávající může platbu nevrátit, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o vrácení Zboží.
- Platbu vrátíme stejným platebním prostředkem, který zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
- Zákazník odpovídá za snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy používal Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
- Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy o prodeji Zboží
- Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
- nerekonstruované, vyrobené podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo určené k uspokojení individuálních potřeb spotřebitele (personalizované zboží);
- zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
- dodáno v zapečetěném obalu, pokud byl tento obal zákazníkem otevřen a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
- zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané na hmotném nosiči (např. CD) v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen;
- které se po dodání stávají vzhledem ke své povaze neoddělitelnými od ostatního zboží (např. stavební materiál, pokud je použit);
- noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
- jejichž cena je závislá na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy;
- alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
- Stížnosti
- Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
- Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za shodu zboží v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
- Stížnosti lze podávat:
- elektronicky na: sklep@lunfix.pl
- nebo písemně na následující adresu: Gminna 15, 05-506 Lesznowola.
- Prodávající posoudí stížnost v podobě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
- V případě nespokojenosti s vyřízením reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (kromě běžného řízení před obecnými soudy) využít i mimosoudní způsoby vyřízení reklamace a nápravy.
- K výše uvedenému účelu můžete:
- požádat oblastního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení za účelem smírného řešení sporu,
- požádat o pomoc okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenskou organizaci, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele,
- využívat platformu ODR (online řešení sporů) pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online. Více informací o platformě ODR naleznete zde,
- obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud, aby vyřešil smluvní spor.
- Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
- Recenze produktu
- Obchod nabízí zákazníkovi možnost přidat recenzi produktu (dále jen "recenze").
- Tato funkce je k dispozici pouze v případě, že zákazník používá externí program pro průzkum spokojenosti zákazníků/poskytování zpětné vazby.
- Názory přidané zákazníkem by měly být legální ve smyslu zákona o digitálních službách (DSA) a v souladu s dobrými mravy, což znamená, že nelze zveřejňovat žádné názory:
- protiprávní povahy;
- v rozporu s dobrými mravy, zejména: obsah, který je urážlivý, pornografický, uráží náboženské cítění, podněcuje rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist;
- které porušují práva jiných osob, zejména majetková a osobnostní práva autorů a právo na soukromí;
- obsahující obsah nebo grafiku komerční nebo reklamní povahy týkající se jiných produktů, než jsou produkty nabízené v Obchodě.
- Prodejce a/nebo poskytovatel programu spokojenosti zákazníků/zpětné vazby od třetí strany může zpětnou vazbu moderovat, což znamená, že zpětná vazba, která není v souladu s podmínkami, nebude zveřejněna nebo může být smazána.
- V případě zablokování nebo odstranění stanoviska bude prodejce zákazníka o této skutečnosti informovat s uvedením důvodů. V takovém případě může zákazník podat odvolání za podmínek popsaných v oddíle X. 6 obchodních podmínek.
- Proti rozhodnutím týkajícím se stanovisek lze podat odvolání (dále jen "odvolání"):
- elektronicky na: sklep@lunfix.pl
- nebo písemně na následující adresu: Gminna 15, o5-506 Lesznowola.
- Prodávající neprodleně potvrdí přijetí odvolání v elektronické podobě (pokud osoba podávající odvolání zpřístupnila prodávajícímu e-mailovou adresu). Prodávající posoudí Odvolání ve formě, v jaké bylo podáno (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od obdržení Odvolání.
- Každý návštěvník Obchodu má možnost podat Prodávajícímu oznámení (dále jen "Oznámení"), pokud se domnívá, že v rámci Stanovisek byl v Obchodě zveřejněn protiprávní obsah ve smyslu zákona o digitálních službách (ZDS) nebo v rozporu s těmito obchodními podmínkami. Oznámení je třeba zaslat elektronicky na adresu: sklep@lunfix.pl.
- Prodávající neprodleně elektronicky potvrdí přijetí oznámení. Prodávající posoudí Oznámení do 14 dnů od jeho obdržení a uvede své důvody. Osoba, která podala Oznámení, se může proti rozhodnutí prodávajícího o posouzení Oznámení odvolat v souladu s pravidly popsanými v oddíle X. 6 Obchodních podmínek.
- V případě nespokojenosti se způsobem, jakým prodávající vyřešil odvolání, má osoba, která odvolání podala, možnost využít mimosoudních způsobů řešení sporů uvedených v zákoně o digitálních službách (DSA).
- Prodávající neodpovídá za názory, které zákazníci zveřejní v obchodě, pokud:
- nemá povědomí o tom, že stanovisko je nezákonným obsahem;
- neprodleně podnikne příslušné kroky k odstranění nebo znemožnění přístupu k nezákonnému obsahu, jakmile se o tom dozví nebo zjistí, zejména Prodávající neprodleně zpracuje Oznámení.
- Závěrečná ustanovení
- Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
- Žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a preferovaného podniku) vyplývající ze zákona.
- Prodávající může kdykoli změnit obchodní podmínky, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky podané po zveřejnění nové verze obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o digitálních nebo elektronických službách a (ii) zákazníků s účtem v obchodě - zákazník bude upozorněn na změnu obchodních podmínek a možnost nepřijmout nový obsah.
- Nařízení jsou účinná od 23. 9. 2024.
Podmínky používání účtu v obchodě Lun Fix
- Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
- Tyto podmínky používání účtu ("Podmínky používání účtu") stanoví podmínky používání vašeho zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě společnosti Lun Fix ("Obchod").
- Tyto Podmínky pro vedení účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je poskytována bezplatně.
- Účetní řád doplňuje obchodní řád. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
- Kontaktní údaje prodávajícího pro záležitosti týkající se služby účtu jsou stejné jako u obchodu:
Gminna 15, 05-506 Lesznowolae-mail:
tel.: +48 22 230 2249 - Technické požadavky a vlastnosti služby Účet
- Technické požadavky pro používání služby Účet jsou stejné jako pro používání obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. pravidel obchodu.
- Pomocí účtu má zákazník obchodu možnost:
- uložení a uchování vašich osobních údajů (včetně doručovací adresy) ve vašem účtu, což vám umožní provádět další nákupy v obchodě, aniž byste museli znovu vyplňovat adresní formulář,
- zobrazit historii objednávek,
- zobrazit stav své objednávky.
- Smlouva o poskytování služeb k účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení účtu
- Vytvoření účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem musí zákazník kontaktovat prodávajícího elektronicky na adrese sklep@lunfix.pl. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
- Stížnosti
- Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle ustanovení občanského zákoníku.
- Stížnosti na služby účtu lze podávat prodávajícímu v souladu s postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a stížností, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
- Osobní údaje
- Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Změny smluvních podmínek účtu
- Prodávající může provádět změny těchto Podmínek používání účtu za podmínek uvedených v oddíle XI. 3 Pravidel obchodu. Pokud zákazník s novým zněním Podmínek účtu nesouhlasí, může smlouvu o poskytování služby Účet vypovědět (za tímto účelem kontaktuje Prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.
Podmínky zasílání novinek v obchodě Lun Fix
- Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
- Tyto obchodní podmínky pro zasílání newsletteru (dále jen "obchodní podmínky pro zasílání newsletteru") stanovují podmínky pro poskytování tzv. služby zasílání newsletteru prodávajícím (dále jen "prodávající") - provozovatelem internetového obchodu Lun Fix (dále jen "obchod").
- Newsletter jsou pravidelné elektronické zprávy zasílané prodávajícím na e-mailovou adresu osoby, která udělila příslušný marketingový souhlas ("odběratel"). Tyto zprávy obsahují zejména obchodní informace týkající se Obchodu a Prodávajícího. Tyto zprávy mohou rovněž obsahovat další obsah související s podnikáním Prodávajícího, oborem činnosti Obchodu nebo vzdělávací obsah, který může být podle názoru Prodávajícího zajímavý a užitečný pro zákazníky nebo potenciální zákazníky Obchodu ("Newsletter").
- Tyto Podmínky pro zasílání newsletteru představují předpisy pro elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Newsletter je doplňkovou a vedlejší službou ve vztahu k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Newsletter je poskytována bezplatně.
- Podmínky zasílání novinek doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech pro zasílání newsletteru se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
ontaktní údaje prodávajícího týkající se služby zasílání novinek jsou stejné jako ue-mailuShopGminna 15, 05-506 Lesznowola:
telefon: +48 22 230 2249- Technické požadavky a funkce služby Newsletter
- Pro využívání služby Newsletter je nutné mít:
- počítač nebo jiné zařízení se softwarem, který dokáže přijímat e-maily,
- aktivní e-mailová adresa,
- Přístup k internetu.
- Používáním Newsletteru má odběratel možnost dostávat od prodávajícího e-maily obsahující mimo jiné:
- informace o nových produktech a propagačních akcích v obchodě,
- slevové kódy a/nebo informace o dalších speciálních výhodách pro předplatitele Newsletteru,
- další obsah související s podnikáním obchodu a prodávajícího, oborem obchodu, případně vzdělávací obsah, který může být podle názoru prodávajícího zajímavý a užitečný pro zákazníky obchodu nebo potenciální zákazníky.
- Prodávající nezaručuje ani nedeklaruje konkrétní frekvenci zasílání Newsletteru. O době zasílání, jakož i o obsahu obchodních informací obsažených v Newsletteru rozhoduje Prodávající.
- Smlouva o poskytování zpravodaje, odstoupení od smlouvy, zrušení zpravodaje
- Může dojít k uzavření smlouvy o poskytování zpravodajských služeb:
- když návštěvník obchodu vyplní příslušný formulář na webových stránkách obchodu a uvede svou e-mailovou adresu, na kterou si přeje dostávat obchodní informace,
- při zadávání objednávky v obchodě - když zákazník souhlasí se zasíláním obchodních informací v nákupním košíku obchodu zaškrtnutím příslušného políčka.
- Prodávající může - jako pobídku k odběru newsletteru - nabídnout potenciálním odběratelům bonus (dárek, tzv. lead magnet) v podobě slevového kódu, digitálního obsahu (např. e-knihy zdarma) nebo jiné výhody pro odběratele související s činností obchodu (např. jednorázové dodání zboží zdarma) ("bonus"). Informace o Bonusu poskytnutém v souvislosti s odběrem Newsletteru jsou pak k dispozici na webových stránkách Obchodu.
- Bonus bude předplatiteli doručen na e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení k odběru, a to bezprostředně po uzavření smlouvy o poskytování služby zasílání novinek. Bonus bude poskytnut ve vhodné digitální formě (např. odkaz ke stažení e-knihy, slevový kód, kód, který je třeba zadat do příslušného pole nákupního košíku v Obchodě pro získání dodávky zdarma).
- Smlouva o poskytování elektronických služeb Newsletter se uzavírá na dobu neurčitou. Odběratel může kdykoli odstoupit od Newsletteru bez udání důvodu. Za tímto účelem by měl:
- kliknout na příslušný odkaz obsažený v každé zprávě zaslané v rámci Newsletteru nebo
- kontaktovat prodávajícího elektronicky.
- Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v oblasti newsletteru do 14 dnů od jejího uzavření.
- Prodávající může kdykoli ukončit poskytování služby Newsletter, o čemž budou všichni odběratelé informováni.
- V případě, že Odběratel neotevře zprávy zaslané Prodávajícím v rámci Newsletteru po dobu delší než 1 rok, Prodávající (s dodatečným upozorněním) přestane tomuto Odběrateli poskytovat službu Newsletter.
- Stížnosti
- Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby Newsletter se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle ustanovení občanského zákoníku.
- Stížnosti týkající se služby Newsletter lze podávat prodávajícímu v souladu s postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
- V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a stížností, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
- Osobní údaje
- Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely poskytování služby Newsletter, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
- Změny podmínek pro zasílání novinek
- Prodávající může tyto podmínky zasílání novinek měnit za podmínek uvedených v bodě XI. 3 Podmínek pro zasílání newsletteru. Pokud Odběratel nové znění Podmínek zasílání Newsletteru neakceptuje, může smlouvu o poskytování služby Newsletter vypovědět se 14denní výpovědní lhůtou (kontaktováním Prodávajícího elektronickou formou) nebo s okamžitou platností (způsobem uvedeným v bodě III.3. Podmínek zasílání Newsletteru).