Lun Fix
Koszyk
Zamknij
Pokračovat v nákupu Přejít ke košíku
Zboží celkem: 0,00 Kč
Ulubione produkty
Nic tady není.

Vyberte si něco z naší nabídky nebo přihlaste si aby uvidět zapsané oblíbené produkty

Hledat
Menu
Předpisy

 Obchodní podmínky internetového obchodu Lun Fix

  1. Obecná ustanovení, kontakt s majitelem obchodu
    1. Tyto obchodní podmínky (dále "obchodní podmínky") stanoví podmínky pro používání internetového obchodu společnosti Lun Fix, který je provozován na adrese www https://lunfix.cz.
    2. Vlastníkem obchodu je společnost Lun Fix Sp. z o.o. se sídlem: Gminna 15, 05-506 Lesznowola, Polsko, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Národním soudním rejstříkem pod číslem KRS: 0000743401, NIP: 1231407328, REGON: 380950968, DIČ: CZ686803904 (dále "Prodávající").
    3. Kontaktní údaje prodávajícího jsou následující:

      adresa: Gminna 15, 05-506 Lesznowola
      e-mail: sklep@lunfix.pl
      telefonní číslo: +48 22 230 2249 (telefonní hodiny zákaznického servisu viz záložka Kontakt).

      Kontaktní údaje pro komunikaci s orgány členských států EU, Evropskou komisí, Radou pro digitální služby: sklep@lunfix.pl. Komunikace může probíhat v polštině a angličtině.

  2. Technické požadavky
    1. Pro používání obchodu je nutné mít:
      • počítač nebo jiné zařízení s webovým prohlížečem;
      • Přístup k internetu;
      • aktivní e-mailová adresa.
  3. Osobní údaje
    1. Správcem osobních údajů zákazníků obchodu je prodávající.
    2. Veškeré informace o zpracování osobních údajů zákazníků i dalších osob, které používají webové stránky obchodu, si můžete přečíst v Zásadách ochrany osobních údajů .
  4. Uzavření kupní smlouvy, účet zákazníka
    1. Obchod umožňuje nákup zboží (dále "zboží"), které je vystaveno na webových stránkách obchodu, ve dvou režimech:
      • bez registrace;
      • s vytvořením účtu v obchodě.
    2. V obou případech je pro podání objednávky nutné provést výběr Zboží v Obchodě, přidat je do "Košíku" pomocí příslušného tlačítka a pokračovat v objednávkovém procesu výběrem příslušných možností (doručení a způsobu platby).
    3. Informace o produktech v Obchodě, tj. popisy a ceny, představují výzvu k uzavření kupní smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku v souladu s podmínkami Obchodních podmínek.
    4. Pro zadání objednávky je nutné vyplnit všechny požadované údaje v formuláři, které jsou nezbytné pro uzavření smlouvy, a případně (na žádost zákazníka) také údaje pro vystavení faktury s DPH.
    5. Pokud se zákazník rozhodne vytvořit si v obchodě účet (dále "účet"), je registrace jednorázová a základem pro následné přihlášení je e-mailová adresa a heslo, které si zákazník zvolil. Podrobnosti o digitální službě Účet poskytované Prodávajícím jsou k dispozici níže v Podmínkách používání účtu. Obchod rovněž umožňuje zákazníkovi přihlásit se k Účtu prostřednictvím sociálních sítí a/nebo uživatelského účtu Google. Po přihlášení k Účtu má zákazník přístup k historii svých objednávek a při dalších objednávkách nemusí znovu vyplňovat objednávkový formulář se svými osobními údaji.
    6. Zákazník může svůj účet kdykoli zrušit, aniž by mu vznikly jakékoli náklady. Za tímto účelem zašlete zrušení účtu na e-mailovou adresu: sklep@lunfix.pl.
    7. Potvrzení objednávky zákazníkem pomocí tlačítka "Koupit a zaplatit" (nebo jiného ekvivalentního znění) znamená:
      • učinění nabídky Prodávajícímu na koupi Zboží v souladu s možnostmi vybranými v objednávce a v souladu s těmito Obchodními podmínkami,
      • převzetí závazku zaplatit cenu Zboží a náklady na dodání.
    8. K uzavření kupní smlouvy (dále "smlouva") dochází okamžikem přijetí objednávky k plnění (akceptace nabídky zákazníka), o čemž prodávající informuje prostřednictvím e-mailu potvrzujícího přijetí objednávky k plnění.
    9. Pokud není možné objednávku Zboží splnit (zcela nebo zčásti), Prodávající o tom zákazníka informuje - Smlouva v takovém případě není uzavřena. Současně Prodávající informuje zákazníka o dalších možnostech vyřízení objednávky, např. částečném vyřízení objednávky nebo vyčkání na doplnění zásob Prodávajícím. Pokud byla objednávka zákazníkem již dříve uhrazena a není možné ji vyřídit, vrátí prodávající zákazníkovi neprodleně provedené platby (dle rozsahu zrušení objednávky).
    10. Prodávající poskytne zákazníkovi potvrzení o uzavření smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
    11. Obchod neodpovídá za nedodání nebo zpoždění dodání objednávky, které vzniklo v důsledku toho, že zákazník uvedl neúplnou / nesprávnou dodací adresu nebo neuvedl jiné údaje nezbytné pro objednávku.
    12. Prodávající si vyhrazuje právo pozastavit vyřízení objednávky v situaci, kdy zákazník uvedl nepravdivé údaje nebo kdy údaje vzbuzují oprávněné pochybnosti o jejich správnosti. V takovém případě se prodávající (pokud to bude možné) pokusí zákazníka kontaktovat, aby ověřil správnost poskytnutých údajů.
  5. Ceny a způsoby platby
    1. Ceny Zboží jsou uvedeny v českých korunách (kč) a v hrubé výši, tj. včetně DPH.
    2. Náklady na dodání Zboží jsou uvedeny samostatně v košíku Obchodu v závislosti na způsobu dodání, který si zákazník zvolil.
    3. Dostupné způsoby platby jsou popsány na webových stránkách obchodu v části "Formy platby" a jsou zákazníkovi zobrazeny ve fázi zadávání objednávky (v nákupním košíku).
    4. Obchod nabízí následující platební metody:
      • tradiční bankovní převod na účet prodávajícího.
      • rychlý elektronický převod - prostřednictvím platební platformy PayU
      • platba kartou: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic
      • dobírka
      • platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru ve stacionárním obchodě.
    5. Pokud si zákazník zvolil platbu prostým bankovním převodem, měla by být platba za objednávku provedena do 7 dnů od jejího podání. Není-li platba ve výše uvedené lhůtě provedena, má se za to, že smlouva nebyla uzavřena. Předchozí věta neplatí, pokud prodávající nabízí zákazníkům odloženou platbu/platbu ve splátkách prostřednictvím externího partnera.
  6. Dodání zboží
    1. Dodání Zboží se uskuteční podle volby zákazníka:
      • prostřednictvím kurýrní služby
      • vlastní dopravou 

Zákazník si může objednávku také vyzvednout osobně 

    1. S výjimkou Zboží, které si zákazník vyzvedne osobně, se objednávka považuje za vyřízenou okamžikem odeslání zásilky zákazníkovi (svěření přepravci nabízejícímu přepravní služby). Přesné datum skutečného doručení určuje dopravce.
    2. Zboží je prodávajícím odesíláno do 2 pracovních dnů, pokud není v popisu produktu při objednávce zákazníka jasně uvedena jiná lhůta. Podrobné dodací lhůty jsou uvedeny na webových stránkách obchodu v záložce "Dodací lhůty".
    3. Prodávající standardně vyřizuje objednávky na území Polské republiky za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách obchodu v části "Doba dodání a náklady". Zasílání do zahraničí je možné za úhradu nákladů uvedených na webových stránkách Obchodu nebo nákladů individuálně dohodnutých se zákazníkem.
  1. Odstoupení od smlouvy
    1. Zákazník, který je spotřebitelem nebo podnikatelem ve smyslu § 7aa zákona o právech spotřebitelů (dále "privilegovaný podnikatel"), má zákonné právo odstoupit od kupní smlouvy na Zboží do 30 dnů od jeho převzetí, a to bez uvedení důvodu, s výjimkami uvedenými níže.
    2. Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, aby zákazník zaslal prohlášení ve výše uvedené lhůtě:
      • elektronicky na: sklep@lunfix.pl nebo
      • písemně na tuto adresu: Gminna 15, 05-506 Lesznowola.
    3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat podle vzoru, který je k dispozici zde, použití vzoru není povinné. Prodávající neprodleně zašle zákazníkovi e-mailem potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od smlouvy.
    4. Poté by měl zákazník do dalších 14 dnů vrátit vrácené Zboží na vlastní náklady na poštovní adresu Gminna 15, o5-506 Lesznowola.
    5. Prodejce vrátí zákazníkovi peníze neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení o odstoupení od smlouvy:
      • cenu Zboží;
      • náklady na původní přepravu Zboží k zákazníkovi podle nejlevnějšího obvyklého způsobu doručení nabízeného Obchodem.
    6. Prodávající může platbu nevrátit, dokud neobdrží Zboží zpět nebo dokud zákazník alespoň nepředloží Prodávajícímu doklad o vrácení Zboží.
    7. Platbu vrátíme stejným platebním prostředkem, který zákazník použil při původní transakci, pokud se zákazník výslovně nedohodl jinak.
    8. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty vráceného Zboží, pokud před prohlášením o odstoupení od smlouvy používal Zboží jiným způsobem, než který byl nezbytný pro zjištění povahy, vlastností a funkčnosti věci.
  2. Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy o prodeji Zboží
    1. Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodávce Zboží:
      • nerekonstruované, vyrobené podle specifikací spotřebitele/privilegovaného obchodníka nebo určené k uspokojení individuálních potřeb spotřebitele (personalizované zboží);
      • zboží podléhající rychlé zkáze nebo s krátkou dobou trvanlivosti (zboží podléhající rychlé zkáze);
      • dodáno v zapečetěném obalu, pokud byl tento obal zákazníkem otevřen a zboží nelze po otevření obalu ze zdravotních nebo hygienických důvodů vrátit (hygienicky balené zboží);
      • zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačové programy dodané na hmotném nosiči (např. CD) v zapečetěném obalu, pokud je obal po dodání otevřen;
      • které se po dodání stávají vzhledem ke své povaze neoddělitelnými od ostatního zboží (např. stavební materiál, pokud je použit);
      • noviny, periodika nebo časopisy, s výjimkou smlouvy o předplatném (papírový tisk);
      • jejichž cena je závislá na výkyvech na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit a které mohou nastat před koncem lhůty pro odstoupení od smlouvy;
      • alkoholické nápoje, jejichž cena byla sjednána při uzavření kupní smlouvy, k jejichž dodání může dojít až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech na trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
  3.  Stížnosti
    1. Prodávající je povinen dodat Zboží zákazníkovi v souladu se Smlouvou.
    2. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za shodu zboží v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle zásad občanského zákoníku.
    3. Stížnosti lze podávat:
      • elektronicky na: sklep@lunfix.pl
      • nebo písemně na následující adresu: Gminna 15, 05-506 Lesznowola.
    4. Prodávající posoudí stížnost v podobě, v jaké byla podána (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od jejího obdržení.
    5. V případě nespokojenosti s vyřízením reklamace Prodávajícím může spotřebitel a Privilegovaný podnikatel (kromě běžného řízení před obecnými soudy) využít i mimosoudní způsoby vyřízení reklamace a nápravy.
    6. K výše uvedenému účelu můžete:
      • požádat oblastního inspektora obchodní inspekce o zahájení mediačního řízení za účelem smírného řešení sporu,
      • požádat o pomoc okresního (městského) spotřebitelského ombudsmana nebo společenskou organizaci, mezi jejíž zákonné úkoly patří ochrana spotřebitele,
      • využívat platformu ODR (online řešení sporů) pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky, pokud se spor týká závazků vyplývajících ze smlouvy uzavřené online. Více informací o platformě ODR naleznete zde,
      • obrátit se na stálý smírčí spotřebitelský soud, aby vyřešil smluvní spor.
    7. Další informace o mimosoudních postupech pro podávání stížností a zjednávání nápravy lze získat také na internetových stránkách Úřadu pro hospodářskou soutěž a ochranu spotřebitele: https://polubowne.uokik.gov.pl/.
  4. Recenze produktu
    1. Obchod nabízí zákazníkovi možnost přidat recenzi produktu (dále jen "recenze").
    2. Tato funkce je k dispozici pouze v případě, že zákazník používá externí program pro průzkum spokojenosti zákazníků/poskytování zpětné vazby.
    3. Názory přidané zákazníkem by měly být legální ve smyslu zákona o digitálních službách (DSA) a v souladu s dobrými mravy, což znamená, že nelze zveřejňovat žádné názory:
      • protiprávní povahy;
      • v rozporu s dobrými mravy, zejména: obsah, který je urážlivý, pornografický, uráží náboženské cítění, podněcuje rasovou, etnickou nebo náboženskou nenávist;
      • které porušují práva jiných osob, zejména majetková a osobnostní práva autorů a právo na soukromí;
      • obsahující obsah nebo grafiku komerční nebo reklamní povahy týkající se jiných produktů, než jsou produkty nabízené v Obchodě.
    4. Prodejce a/nebo poskytovatel programu spokojenosti zákazníků/zpětné vazby od třetí strany může zpětnou vazbu moderovat, což znamená, že zpětná vazba, která není v souladu s podmínkami, nebude zveřejněna nebo může být smazána.
    5. V případě zablokování nebo odstranění stanoviska bude prodejce zákazníka o této skutečnosti informovat s uvedením důvodů. V takovém případě může zákazník podat odvolání za podmínek popsaných v oddíle X. 6 obchodních podmínek.
    6. Proti rozhodnutím týkajícím se stanovisek lze podat odvolání (dále jen "odvolání"):
      • elektronicky na: sklep@lunfix.pl
      • nebo písemně na následující adresu: Gminna 15, o5-506 Lesznowola.
    7. Prodávající neprodleně potvrdí přijetí odvolání v elektronické podobě (pokud osoba podávající odvolání zpřístupnila prodávajícímu e-mailovou adresu). Prodávající posoudí Odvolání ve formě, v jaké bylo podáno (písemně nebo e-mailem), do 14 dnů od obdržení Odvolání.
    8. Každý návštěvník Obchodu má možnost podat Prodávajícímu oznámení (dále jen "Oznámení"), pokud se domnívá, že v rámci Stanovisek byl v Obchodě zveřejněn protiprávní obsah ve smyslu zákona o digitálních službách (ZDS) nebo v rozporu s těmito obchodními podmínkami. Oznámení je třeba zaslat elektronicky na adresu: sklep@lunfix.pl.
    9. Prodávající neprodleně elektronicky potvrdí přijetí oznámení. Prodávající posoudí Oznámení do 14 dnů od jeho obdržení a uvede své důvody. Osoba, která podala Oznámení, se může proti rozhodnutí prodávajícího o posouzení Oznámení odvolat v souladu s pravidly popsanými v oddíle X. 6 Obchodních podmínek.
    10. V případě nespokojenosti se způsobem, jakým prodávající vyřešil odvolání, má osoba, která odvolání podala, možnost využít mimosoudních způsobů řešení sporů uvedených v zákoně o digitálních službách (DSA).
    11. Prodávající neodpovídá za názory, které zákazníci zveřejní v obchodě, pokud:
      • nemá povědomí o tom, že stanovisko je nezákonným obsahem;
      • neprodleně podnikne příslušné kroky k odstranění nebo znemožnění přístupu k nezákonnému obsahu, jakmile se o tom dozví nebo zjistí, zejména Prodávající neprodleně zpracuje Oznámení.
  5. Závěrečná ustanovení
    1. Na smlouvy uzavřené v Obchodě se vztahuje polské právo. Smlouva se uzavírá v polském jazyce.
    2. Žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje ani nijak neomezuje práva spotřebitele (a preferovaného podniku) vyplývající ze zákona.
    3. Prodávající může kdykoli změnit obchodní podmínky, přičemž tyto změny se vztahují na objednávky podané po zveřejnění nové verze obchodních podmínek, a to v případě (i) dříve uzavřených smluv o digitálních nebo elektronických službách a (ii) zákazníků s účtem v obchodě - zákazník bude upozorněn na změnu obchodních podmínek a možnost nepřijmout nový obsah.
    4. Nařízení jsou účinná od 23. 9. 2024.

Podmínky používání účtu v obchodě Lun Fix

  1. Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
    1. Tyto podmínky používání účtu ("Podmínky používání účtu") stanoví podmínky používání vašeho zákaznického účtu ("Účet") v internetovém obchodě společnosti Lun Fix ("Obchod").
    2. Tyto Podmínky pro vedení účtu představují podmínky elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Účet je doplňkovou a vedlejší službou k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Účet je poskytována bezplatně.
    3. Účetní řád doplňuje obchodní řád. V rozsahu neupraveném v Pravidlech účtu se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.
    4. Kontaktní údaje prodávajícího pro záležitosti týkající se služby účtu jsou stejné jako u obchodu:

      Gminna 15, 05-506 Lesznowolae-mail:
      tel.: +48 22 230 2249
  2. Technické požadavky a vlastnosti služby Účet
    1. Technické požadavky pro používání služby Účet jsou stejné jako pro používání obchodu a jsou uvedeny v bodě II.1. pravidel obchodu.
    2. Pomocí účtu má zákazník obchodu možnost:
      1. uložení a uchování vašich osobních údajů (včetně doručovací adresy) ve vašem účtu, což vám umožní provádět další nákupy v obchodě, aniž byste museli znovu vyplňovat adresní formulář,
      2. zobrazit historii objednávek,
      3. zobrazit stav své objednávky.
  3. Smlouva o poskytování služeb k účtu, odstoupení od smlouvy, zrušení účtu
    1. Vytvoření účtu zákazníkem se rovná uzavření smlouvy o poskytování elektronických služeb na dobu neurčitou. Zákazník může kdykoli bez udání důvodu od účtu odstoupit. Za tímto účelem musí zákazník kontaktovat prodávajícího elektronicky na adrese sklep@lunfix.pl. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služby Účet do 14 dnů od jejího uzavření.
  4. Stížnosti
    1. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby účtu se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle ustanovení občanského zákoníku.
    2. Stížnosti na služby účtu lze podávat prodávajícímu v souladu s postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
    3. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a stížností, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
  5. Osobní údaje
    1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely účtu, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  6. Změny smluvních podmínek účtu
    1. Prodávající může provádět změny těchto Podmínek používání účtu za podmínek uvedených v oddíle XI. 3 Pravidel obchodu. Pokud zákazník s novým zněním Podmínek účtu nesouhlasí, může smlouvu o poskytování služby Účet vypovědět (za tímto účelem kontaktuje Prodávajícího elektronicky) se 14denní výpovědní lhůtou.

Podmínky zasílání novinek v obchodě Lun Fix

  1. Obecná ustanovení, kontakt s prodávajícím
    1. Tyto obchodní podmínky pro zasílání newsletteru (dále jen "obchodní podmínky pro zasílání newsletteru") stanovují podmínky pro poskytování tzv. služby zasílání newsletteru prodávajícím (dále jen "prodávající") - provozovatelem internetového obchodu Lun Fix (dále jen "obchod").
    2. Newsletter jsou pravidelné elektronické zprávy zasílané prodávajícím na e-mailovou adresu osoby, která udělila příslušný marketingový souhlas ("odběratel"). Tyto zprávy obsahují zejména obchodní informace týkající se Obchodu a Prodávajícího. Tyto zprávy mohou rovněž obsahovat další obsah související s podnikáním Prodávajícího, oborem činnosti Obchodu nebo vzdělávací obsah, který může být podle názoru Prodávajícího zajímavý a užitečný pro zákazníky nebo potenciální zákazníky Obchodu ("Newsletter").
    3. Tyto Podmínky pro zasílání newsletteru představují předpisy pro elektronické služby ve smyslu zákona o poskytování elektronických služeb. Služba Newsletter je doplňkovou a vedlejší službou ve vztahu k hlavní činnosti Prodávajícího, tj. nabízení nákupu Zboží zákazníkům. Služba Newsletter je poskytována bezplatně.
    4. Podmínky zasílání novinek doplňují pravidla a předpisy obchodu. V rozsahu neupraveném v Pravidlech pro zasílání newsletteru se na tuto službu vztahují ustanovení Pravidel obchodu.


    5. ontaktní údaje prodávajícího týkající se služby zasílání novinek jsou stejné jako ue-mailuShopGminna 15, 05-506 Lesznowola:
      telefon: +48 22 230 2249
  2. Technické požadavky a funkce služby Newsletter
    1. Pro využívání služby Newsletter je nutné mít:
      1. počítač nebo jiné zařízení se softwarem, který dokáže přijímat e-maily,
      2. aktivní e-mailová adresa,
      3. Přístup k internetu.
    2. Používáním Newsletteru má odběratel možnost dostávat od prodávajícího e-maily obsahující mimo jiné:
      1. informace o nových produktech a propagačních akcích v obchodě,
      2. slevové kódy a/nebo informace o dalších speciálních výhodách pro předplatitele Newsletteru,
      3. další obsah související s podnikáním obchodu a prodávajícího, oborem obchodu, případně vzdělávací obsah, který může být podle názoru prodávajícího zajímavý a užitečný pro zákazníky obchodu nebo potenciální zákazníky.
    3. Prodávající nezaručuje ani nedeklaruje konkrétní frekvenci zasílání Newsletteru. O době zasílání, jakož i o obsahu obchodních informací obsažených v Newsletteru rozhoduje Prodávající.
  3. Smlouva o poskytování zpravodaje, odstoupení od smlouvy, zrušení zpravodaje
    1. Může dojít k uzavření smlouvy o poskytování zpravodajských služeb:
      1. když návštěvník obchodu vyplní příslušný formulář na webových stránkách obchodu a uvede svou e-mailovou adresu, na kterou si přeje dostávat obchodní informace,
      2. při zadávání objednávky v obchodě - když zákazník souhlasí se zasíláním obchodních informací v nákupním košíku obchodu zaškrtnutím příslušného políčka.
    2. Prodávající může - jako pobídku k odběru newsletteru - nabídnout potenciálním odběratelům bonus (dárek, tzv. lead magnet) v podobě slevového kódu, digitálního obsahu (např. e-knihy zdarma) nebo jiné výhody pro odběratele související s činností obchodu (např. jednorázové dodání zboží zdarma) ("bonus"). Informace o Bonusu poskytnutém v souvislosti s odběrem Newsletteru jsou pak k dispozici na webových stránkách Obchodu.
    3. Bonus bude předplatiteli doručen na e-mailovou adresu uvedenou při přihlášení k odběru, a to bezprostředně po uzavření smlouvy o poskytování služby zasílání novinek. Bonus bude poskytnut ve vhodné digitální formě (např. odkaz ke stažení e-knihy, slevový kód, kód, který je třeba zadat do příslušného pole nákupního košíku v Obchodě pro získání dodávky zdarma).
    4. Smlouva o poskytování elektronických služeb Newsletter se uzavírá na dobu neurčitou. Odběratel může kdykoli odstoupit od Newsletteru bez udání důvodu. Za tímto účelem by měl:
      1. kliknout na příslušný odkaz obsažený v každé zprávě zaslané v rámci Newsletteru nebo
      2. kontaktovat prodávajícího elektronicky.
    5. Zákazník má rovněž zákonné právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v oblasti newsletteru do 14 dnů od jejího uzavření.
    6. Prodávající může kdykoli ukončit poskytování služby Newsletter, o čemž budou všichni odběratelé informováni.
    7. V případě, že Odběratel neotevře zprávy zaslané Prodávajícím v rámci Newsletteru po dobu delší než 1 rok, Prodávající (s dodatečným upozorněním) přestane tomuto Odběrateli poskytovat službu Newsletter.
  4. Stížnosti
    1. Vůči spotřebitelům a privilegovaným podnikatelům odpovídá prodávající za soulad služby Newsletter se smlouvou v souladu s ustanoveními zákona o právech spotřebitelů. Vůči ostatním zákazníkům Prodávající odpovídá podle ustanovení občanského zákoníku.
    2. Stížnosti týkající se služby Newsletter lze podávat prodávajícímu v souladu s postupem uvedeným v bodech IX. 3-5 Obchodního řádu.
    3. V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace ze strany prodávajícího je možné využít i mimosoudní způsoby vyřizování reklamací a stížností, a to postupem popsaným v bodech IX. 6-7 Obchodního řádu.
  5. Osobní údaje
    1. Úplné informace o zpracování osobních údajů zákazníků obchodu, včetně údajů pro účely poskytování služby Newsletter, naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
  6. Změny podmínek pro zasílání novinek
    1. Prodávající může tyto podmínky zasílání novinek měnit za podmínek uvedených v bodě XI. 3 Podmínek pro zasílání newsletteru. Pokud Odběratel nové znění Podmínek zasílání Newsletteru neakceptuje, může smlouvu o poskytování služby Newsletter vypovědět se 14denní výpovědní lhůtou (kontaktováním Prodávajícího elektronickou formou) nebo s okamžitou platností (způsobem uvedeným v bodě III.3. Podmínek zasílání Newsletteru).
Holder nahoru
Szablon Shoper Modern 3.0™ od GrowCommerce
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper.pl